ΕΛΕΥΘΕΡΟΠΑΙΔΕΙΑ
(Διανέμεται δωρεάν )
ΑΡΘΡΑ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ
Στα όνειρά μας...
Ονειρεύεστε; Ένα 20% των ανθρώπων που ερωτώνται δηλώνουν ότι δεν ονειρεύονται. Στην πραγματικότητα, απλώς δε θυμούνται τα όνειρα τους. Ελάχιστες είναι οι καταστάσεις που στερούν τα όνειρα από τους ανθρώπους, και αυτές αφορούν συνήθως εγκεφαλικές βλάβες. Το 7% της ζωή μας το περνάμε ονειρευόμενοι! Ακόμη και τα ζώα ονειρέονται .Από τα 1440 λεπτά του 24ωρου κύκλου ημέρας-νύχτας, τα 90 με 100 από αυτά ονειρευόμαστε.Ο Αριστοτέλης πίστευε ότι, εκτός από τον άνθρωπο, και αρκετά από τα ζώα ονειρεύονται. Πράγματι, οι κότες και οι αγελάδες π.χ. ονειρεύονται 25 περίπου λεπτά το 24ωρο ενώ πρωταθλητές τα αιλουροειδή, με τη γάτα να κατέχει το ρεκόρ των 200 λεπτών ονειρέματος ανά 24ωρο. Όνειρο ορίζεται γενικά ως η βίωση μίας σειράς εικόνων, ήχων, ιδεών, συναισθημάτων και άλλων αισθήσεων κατά την διάρκεια του ύπνου, κυρίως κατά τη φάση REM. Η φάση REM (Rapid Eye Movement) είναι αυτή κατά την οποία τα μάτια πραγματοποιούν γρήγορες κινήσεις και ο ύπνος αυτός μοιάζει με πολύ ελαφρύ ύπνο ή ύπνο σε εκγρήγορση , ο λεγόμενος παράδοξος ύπνος.
Κρυφοί μας ποθοί και 'θέλω' που ούτε καν είχαμε φανταστεί αναδύονται από το υποσυνείδητο ,μέσω των ονείρων, και γενούν προβληματισμoύς και ανησυχίες χωρίς να το καταλαβαίνουμε. Πόσες φορές αδυνατείτε να καταλάβετε αν πρόκειται για όνειρο ή πραγματικότητα; Πόσες φορές νιώσατε εκπλήξη με κάτι που οι ίδιοι κάνατε σε κάποιο από τα όνειρά σας; Είναι λοιπόν αξιοθαύμαστο πώς ο νους καταφέρνει και δημιουργεί τοπία, χώρους κατοικίας ακόμα και πόλεις από το μηδέν. Παρ' όλη την φαντασία όμως που διαθέτει το μυαλό μας, αδυνατούμε να δημιουργήσουμε πρόσωπα! Τα πρόσωπα που βλέπουμε πολλές φορές είναι φίλοι, συγγενείς, γνωστοί, συμμαθητές. Ώστόσο ακόμη πιο συχνά, βλέπουμε άγνωστους ανθρώπους. Ε λοιπόν αυτοι οι άνθρωποι δεν είναι άγνωστοι. Μπορεί να είναι κάποιος από αυτούς που συναντήσαμε , και στην πραγματικότητα ούτε καν προσέξαμε, στο δρόμο πριν 5 μέρες ή 2 χρόνια ή κάποιος που είδαμε σε ένα poster ή μπορεί να ειναι ο υπαλληλος του βενζινάδικου που πήγαινε ο πατέρας μας οταν ειμασταν μικροί!!! Είναι τόσοι πολλοί οι άνθρωποι που έχουμε έρθει σε επαφή και δεν τους έχουμε δώσει ιδιαίτερη σημασία, που είναι λογικό να τους επιλέγει «έτοιμους» το υποσυνείδητο.
Να ,λοιπόν, και 5 ενδιαφέροντα πράγματα που δεν γνωρίζουμε για τα όνειρα :
1. Ξεχνάμε το 90% των ονείρων . Τα ονειρα μπόρουν να παραμεινουν εντονα στ μνημη μας αν ξυπνησουμε κατα την φαση REM.
2. Τα όνειρα προλαμβάνουν τις ψυχώσεις
3. Οι τυφλοί ονειρεύονται.
4. Τα όνειρα παραλύουν το σώμα.
5.Δεν είναι όλα τα όνειρα έγχρωμα.
Ονειρευτείτε κάνει καλό !!!
( ΑΡΘΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΝΩΛΗ )
GREEKLISH: ΜΟΡΦΗ ΕΚΦΡΑΣΗΣ Ή ΑΠΕΙΛΗ;
Πάντα ήμουν κατά των greeklish. Δεν ξέρω γιατί. Τώρα που το σκέφτομαι μάλλον από εγωισμό. «Εμείς αλφάβητο δεν έχουμε;» σκεφτόμουνα, «γιατί λοιπόν να χρησιμοποιούμε το ξένο;» ‘Ίσως πάλι να είχα επηρεαστεί απ’ αυτούς που βγαίνουν στα κανάλια και με υπερβάλλοντα ζήλο υποστηρίζουν πως τα greeklish είναι ένα κόλπο των ανεπτυγμένων χωρών να διεισδύσουν στη γλώσσα μας και άρα στη σκέψη μας αλλοιώνοντας τα ελληνικά, ενώ μάλιστα κατηγορούν τους νέους ότι υιοθετούν άκριτα αυτόν τον τρόπο γραφής, επειδή είναι μόδα.
Μια μέρα λοιπόν ,ενώ έκανα έκθεση στο φροντιστήριο, με ρωτάει η καθηγήτριά μου :«Ποια είναι η γνώμη σου για τα greeklish;» Όταν της είπα όλα τα παραπάνω είδα στο βλέμμα της πως διαφωνούσε. Σάστισα. Είναι δυνατόν φιλόλογος να μη θεωρεί πως τα greeklish συρρικνώνουν το λεξιλόγιο, επηρεάζουν την ορθογραφική ικανότητα, ότι απειλούν τα ελληνικά τέλος πάντων;
Κι όμως υπάρχει και η άλλη άποψη. Η γλώσσα έχει τη δυναμική να αποτυπώνεται γραπτά με πολλούς τρόπους. Αν δούμε το ζήτημα ιστορικά, έχουμε γραπτή απόδοση των ελληνικών με τη γραμμική β’, με τα αρχαία ελληνικά, τα νέα, με αλγεβρικά σύμβολα, με τον κώδικα μορς, το σύστημα Μπράιγ. Με τα greeklish!
Τα greeklish έρχονται να καλύψουν νέες ανάγκες που δημιουργήθηκαν από τη χρήση της τεχνολογίας, αφού η χρήση των λατινικών είναι απαραίτητη στο username, στο password, στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις. Οι ανάγκες επικοινωνίας στο περιβάλλον της παγκοσμιοποίησης είναι η αιτία που επινοήθηκε αυτός ο νέος τρόπος γραφής. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι ευθύνεται κιόλας για τη λεξιπενία, αφού αντίθετα εμπλουτίζει τη γλώσσα με ακόμα με ένα τρόπο έκφρασης, υποστηρίζουν κάποιοι. Με βάση αυτές τις σκέψεις, η κινδυνολογία για τα greeklish είναι αβάσιμη, αν υποθέσουμε ότι η ελληνική γλώσσα έχει την ικανότητα να προσαρμόζεται στις αλλαγές των καιρών και να εξοστρακίζει τα ασύμφορα.
Ωραία βέβαια όλα αυτά αλλά τι γίνεται όταν τα greeklish αποτελούν μια ασπίδα να κρύβεται κανείς γραμματικά, γλωσσικά, εκφραστικά; Η απάντηση είναι απλή: όταν η χρήση περιορίζεται σε μικρά ανεπίσημα μηνύματα μεταξύ φίλων, δεν υπάρχει σημαντικός κίνδυνος απώλειας γλωσσικής και εθνικής ταυτότητας. Σε μεγάλα κείμενα όμως με σημαντικά νοήματα πρέπει να αποφεύγονται γιατί είναι κουραστικά, δυσανάγνωστα και συνεπώς δε διευκολύνουν τη ζωή μας-μα γι αυτό δε δημιουργήθηκαν;- αλλά τη δυσχεραίνουν.
(ΑΡΘΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΑΛΤΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ)
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ
Το σύνολο της ανθρώπινης δημιουργίας με βάση την πνευματική κατανόηση, επεξεργασία και ανάπλαση, κοινών εμπειριών της καθημερινής ζωής σε σχέση με το κοινωνικό, πολιτισμικό, ιστορικό και γεωγραφικό πλαίσιο στο οποίο διέπονται, ονομάζεται τέχνη. Κάποιος είπε κάποτε ”Η τέχνη είναι ο δρόμος από όπου το άτομο επιστρέφει στην ομάδα”. Δηλαδή ο πανίσχυρος δεσμός που ενώνει τους ανθρώπους και τους λαούς καταργώντας τα φαινόμενα της ξενοφοβίας. Είναι πολλοί οι δρόμοι και οι τρόποι με τους οποίους μπορεί κανείς να επικοινωνήσει με τους άλλους. Στην εποχή μας όμως, εποχή μεγάλων μέσων αλλά ακαθόριστων σκοπών, εποχή αλλοτριωμένη και αντιφατική, τραγικά παράλογη και παράλογα τραγική, οι γέφυρες επικοινωνίας των ανθρώπων έχουν στην πλειοψηφία τους στενέψει ή ναρκοθετηθεί. Για το λόγο αυτό, η τέχνη μπαίνει στη μέση για να μας φέρει και πάλι στον ίσιο δρόμο. Η τέχνη ως πνευματική έκφραση της ζωής, έχει θετικές επιδράσεις τόσο στον άνθρωπο όσο και στην κοινωνία. Είναι σαν μια γλώσσα γνωστή σε όλους μέσω της οποίας επιδιώκεται η επανένωση όλων των ανθρώπων και ιδιαίτερα των διαφόρων κοινωνικών ομάδων. Η ίδια αποτελεί έναν ύμνο για κάθε άτομο, ανεξάρτητα από την φυλή του ή την θρησκεία του και μέσα από αυτή καταπολεμάται ο ρατσισμός και ο εθνικισμός. Πιο συγκεκριμένα, συμβάλει στην καλλιέργεια της ομαδικότητας και της κοινωνικής συνείδησης, ενώ απώτερος σκοπός της είναι η ειρηνική συμβίωση των ανθρώπων.( ΑΡΘΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΣΥΦΑ ΘΟΔΩΡΗ )
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ
ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ
Ναρκωτικά είναι οποιαδήποτε ουσία φυσική η τεχνητή που μπορεί να δράσει στο κεντρικό νευρικό σύστημα του ανθρώπου, και που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αλλάξει κάποιο άτομο τη διάθεση του. Ο πιο σωστός όρος για τα ‘’ναρκωτικά’’, όμως είναι εξαρτησιόγονες ουσίες. Η χρήση των ουσιών αυτών επηρεάζει την αντίληψη και τη διάθεση προκαλώντας άλλοτε ευχάριστα και άλλοτε δυσάρεστα αποτελέσματα.
Τα ναρκωτικά είναι ένα θέμα που αφορά εκατοντάδες ή και χιλιάδες ανθρώπων. Κατά την γνώμη μου, όταν κάποιος αποφασίζει να πάρει μια εξαρτησιογάνα ουσία λίγο πολύ ξέρει τι βάζει και τι πρόβλημα προκαλεί στον εαυτό του. Θα προτιμούσα να θίξω, λοιπόν, ένα άλλο είδος δηλητηρίων, τα τρόφιμα, τα ποια αφορούν πλέον εκατομμύρια ανθρώπων. Όταν κάποιος παίρνει μια κόκα κόλα λιγότερο πιστεύω ξέρει τι εστί εκχύλισμα κόλας, όπως λένε οι ειδικοί.
Θα ήταν φρόνιμο λοιπόν να ασχοληθούμε πρώτα με τα νόμιμα δηλητήρια και να αφήσουμε τα παράνομα για μετά. Το εθνικό μας ναρκωτικό είναι τα fast food και η κόκα-κόλα. Όλα τα άλλα έχουμε την τάση να τα αντιμετωπίζουμε με ιδιαίτερο τρόμο. ( ΑΡΘΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΣΑΜΠΟΥΛΑ ΓΕΩΡΓΙΟ )
Η ΦΙΛΟΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ Γ
Θύελλα αντιδράσεων προκάλεσε την περασμένη εβδομάδα στο σχολείο μας ένα γεγονός με πρωταγωνιστές
"όλους" τους μαθητές της Γ τάξης.Ο σάλος που ξέσπασε οφείλεται στο γεγονός πως οι μαθητές θέλησαν να πραγματοποιήσουν κάποια επικίνδυνα πειράματα εκτός των διδακτικών ωρών. Οι μαθητώς έχοντας "πλήρη επίγνωση" των αποτελεσμάτων του κάθε πειράματος θέλησαν να τα υλοποιήσουν κατά την διάρκεια του διαλείμματος. Σαφώς, αυτή τους η πράξη φανερώνει την περιέργεια αλλά και την εν μέρη ανωριμότητα τους, όμως ευτυχώς θύματα δεν υπήρξαν...Επόμενο ήταν η αντίδραση των καθηγητών η οποία κατέληξε σε συμβούλιο και εκφοβισμό για την πενθήμερη εκδρομή μας. "Πρέπει να καταλάβετε οτι έχετε και υποχρεώσεις, όχι μόνο δικαιώματα ", τόνισε η διευθύντρια. Εμείς οι μαθητές κατανοούμε πλήρως και τις υποχρεώσεις αλλά και τα δικαιώματα μας και είμαστε σε θέση να επανορθώσουμε για τις πράξεις μας. Η υλοποίηση των πειραμάτων δεν είχαν πρόθεση να δημιουργήσουν ζημιές ούτε και να τραυματιστεί κάποιος από τους μαθητές (κάτι το οποίο φυσικά δεν έγινε) . Το παραπάνω άρθρο δεν έχει στόχο να κατακρίνει ούτε την συμπεριφορά των μαθητών αλλά ούτε και την στάση των καθηγητών. Και τα δύο "στρατόπεδα" έχουν δίκιο, ο καθένας βέβαια από την δική του οπτική γωνία. Είναι όμως λόγος αυτός για την μη πραγματοποίηση μιας εκδρομής; Ο εκφοβισμός θα μπορούσε κάλλιστα να αντικατασταθεί από ένα γόνιμο διάλογο.
(ΑΡΘΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΙΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ)
ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΥΘΟΣ Ή ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Η θρησκεία δεν είναι κάτι καινούργιο , αντίθετα εμφανίστηκε από τους ανθρώπους στα προϊστορικά χρονιά και συνεχίζει μέχρι σήμερα να επικρατεί στις συνειδήσεις των ατόμων . Εκατοντάδες θρησκείες εμφανίστηκαν σε χιλιάδες πολιτισμούς , λίγες επιβίωσαν μέχρι τις μέρες μας . Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι οι θρησκείες έχουν κατακριθεί ανά περιόδους από σπουδαίους φιλόσοφους . Κατά την γνώμη μου η πιο σημαντική είναι η άποψη του ανατρεπτικού φιλοσόφου Κάρλ Μαρξ ο οποίος διατύπωσε την άποψη του ότι η θρησκεία είναι το όπιο του λαού . Η άποψη αυτή χρειάζεται πολύ συζήτηση. Πολλοί υποστήριξαν ότι η θεωρία του Μαρξ ήταν επηρεασμένη από διάφορους παράγοντες. Όπως ο Μπερδιάγεφ, ερμηνεύοντας το εβραϊκό υπόβαθρο της μαρξιστικής θεωρίας έγραφε: «Ο θρίαμβος του προλεταριάτου θα χωρίσει την παγκόσμια ιστορία σε δύο μέρη. Θα αρχίσει μια νέα παγκόσμια εποχή. Το προλεταριάτο θα είναι η μοναδική συνείδηση, η πραγματική ανθρωπότητα και τα ενδιαφέροντά του θα συμπέσουν με εκείνα της συλλογικότητος»Έτσι υπάρχει ο νέος μεσσιανικός λαός (το προλεταριάτο), ο νέος Μωυσής (ο Μαρξ), η νέα γη της επαγγελίας (η αταξική κοινωνία). Η δική μου άποψη είναι ότι οι ιδέες του Μάρξ για την θρησκεία είναι αξιοπρόσεχτες . Κατά πρώτον η θρησκεία δημιουργήθηκε από τον άνθρωπο γιατί αδυνατούσε να ερμηνεύσει διάφορα απλά φυσικά φαινόμενα , όπως ο καιραυνός , καθώς και σημαντικά ζητήματα όπως η αιτία δημιουργίας της ζωής . Έτσι η θρησκεία επικράτησε στον κόσμο με διάφορες μορφές ( μονοθεϊσμός πολυθεϊσμός κτ.λ.π ) . Ο άνθρωπος στην συνέχεια κατάλαβε ότι προσκόλληση στην θρησκεία δεν τον ωφελούσε σε τίποτα οπότε άρχισε να κάνει διαφορές πνευματικές αναζητήσεις ,με αποτέλεσμα να επιτευχθεί ανάπτυξη της επιστήμης και του πνεύματος του . Η θρησκεία κράταγε για πολλά χρονιά όμηρο τον άνθρωπο ενώ όταν επιτέλους αποδεσμεύτηκε από αυτήν έκανε τεράστιες ανακαλύψεις . Φυσικά πολλοί υποστηρίζουν ότι δεν έχουν ρόλο οι πράξεις των επίσημων αντιπροσώπων μιας θρησκείας , στην έννοια της . Δηλαδή το ότι οι αντιπρόσωποι αποτελούν τροχοπέδη για την πρόοδο ή το ότι οι αντιπρόσωποι είναι ηθικά αλλοτριωμένοι αυτό δεν έχει να κάνει με την ιδία την φύση της θρησκείας . Η επανάσταση ήρθε από την θεωρία του κουμμουνισμού που απαρνιώταν οτιδήποτε είχε σχέση με την θρησκεία . Άσχετα με την κατάληξη του συστήματος αυτού ( κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης ) ήταν πρωτότυπο και με πολλά προτερήματα . Αλήθεια τι είναι ο θεός ( οποιοσδήποτε θεός Βούδας, Αλλάχ , Χριστος . . .) ; Ένας καλοστημένος μύθος που οδηγεί στην εκμετάλλευση των ατόμων από διάφορους επιτήδειους , στην πνευματική μονομέρεια , σε προκαταλήψεις , σε φανατισμούς ή πραγματικότητα που οδηγεί στην ηθική καθαρότητα , στην πνευματική καθοδήγηση ; Ένα ερώτημα που παραμένει αναπάντητο και θα παραμένει αναπάντητο για αρκετούς αιώνες . Οι επιστήμονες παρόλη την πρόοδο που έχει επιτευχθεί αδυνατούν να ερμηνεύσουν αρκετά φαινόμενα τα οποία θεωρούν μεταφυσικά . Όπως όμως έχει αποδείξει η ιστορία η πρόοδος έχει καταρρίψει τα θεμέλια αρκετών θρησκειών . Κατά την γνώμη αργά ή γρήγορα η ανθρωπότητα θα βρει την απάντηση σε αυτό το αιώνιο θεώρημα και σίγουρα θα αποτελέσει σταθμό για την ιστορία της .
(ΑΡΘΡΟ ΚΥΒΕΤΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ )
ΠΟΙΗΜΑΤΑ
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟΥΔΙΑ
Ραντεβού στην αμμουδιά
δώσαμε προχθές αργά
Στ’ αστέρια να ανταμώσουμε
να ερωτευτούμε πάλι
Στο γυμνό σου το κορμί
πορεία να χαράξω
στα όνειρά σου για να μπώ
και να ξαποστάσω
Εκεί να μείνω μια ζωή
αυτό παρακαλάω
και σαν έρθει το πρωί
να μην σε αναζητάω
( ΤΣΙΛΙΒΙΤΑ ΓΙΩΤΑ )
ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
· ΚΑΤΣΑΜΠΟΥΛΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
· ΚΥΒΕΤΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
· ΜΠΑΛΤΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
· ΜΑΝΩΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
· ΤΣΙΛΙΒΙΤΑ ΓΙΩΤΑ
· ΚΟΣΣΥΦΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
· ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ :
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΦΥΛΛΟ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ΜΙΑ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΠΟ ΛΙΓΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ . ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΛΙΘΑΡΑΚΙ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΜΕ ΦΛΑΣΑΚΙ ΣΤΟΝ ΚΥΒΕΤΟ ΑΝΔΡΕΑ ΕΝΤΟΣ ΜΙΑΣ ΒΔΟΜΑΔΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ . ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ . ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΛΗ Η ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΜΑΘΗΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΖΗΤΑΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ . Ο ΑΡΧΙΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΚΥΒΕΤΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
καλα κλασεις ανωτερο απ το πρωτο φυλλο! χωρις πλακα γαμαει!!! συνεχιστε ετσι!
ΑπάντησηΔιαγραφήxa xaxa !! thanks ! 8odwrh ?? exeis balei epimelhths b;og lol :P :P ! ( kub)
ΑπάντησηΔιαγραφή*blog
ΑπάντησηΔιαγραφήρε παιδια στην εφημεριδα γιατι δεν αναφερετε πουθενα για την υπαρξη blog? πολυ ωραια ολα τα κειμενα μπραβο!
ΑπάντησηΔιαγραφήEyxaristoume pola :)(lika)
ΑπάντησηΔιαγραφή